Virtualna mobilnost na Portugalskem - 4. dan

Virtualna mobilnost na Portugalskem - 4. dan

Četrti dan je potekal v celoti v šoli, zbrali smo se v kemijskem laboratoriju na videokonferencah z ostali. Najprej nam je 5 skupin romunskih dijakov pokazalo svoje rezultate analize vzorcev vode. Prva skupina je določala vsebnost kalcija in magnezija in izmerila skupno trdoto, druga je uporabljala aplikacijo povezano z napravo JBL ProScan, tretja je merila prevodnost in pH, četrta je izvajala meritve parametrov vode s kovčkom Visocolor in peta je uporabljala napravo Arduino za merjenje temperature in vlažnosti zraka ter stopnjo hrupa. Sledil razgovor o vzrokih odstopajočih izmerjenih rezultatov. Poleg že naštetih parametrov smo bili pozorni še na nitrate, nitrite in fosfate. Sledile so zanimive ugotovitve portugalskih dijakov. Na koncu smo izsledke predstavili še mi. Profesorice stroke so podale nekaj primerjalnih končnih ugotovitev.
 

V drugem delu smo jim pokazali naše akvarije  in terarije in kako merimo temperaturo in vsebnost raztopljenega kisika v akvarijih z napravo Pasco code.node, ki jo programiramo in spremljamo meritve z aplikacijo Sparkvue. Najprej smo predstavili, kako se vsebnost kisika zmanjša s segrevanjem vode in s prisotnostjo kvasovk. Potem smo merili spreminjanje temperature in raztopljenega kisika v vodi. Naprava nas je opozorila z zvočnimi signali, ko je vrednost izven optimalnega območja.
 

Sledili sta zanimivi predstavitvi našega sodelovanja na Festivalu vode včeraj v Kamniku in v projektu Pirati plastike, v katerem so tudi portugalske šole. Zadnja aktivnost je bila priprava vprašanj za evalvacijski kviz, kjer smo izmenjali veliko zanimivih idej. Končen nabor vprašanj bodo oblikovali Portugalci.